Spółka z o.o. TARGOWISKA w Poznaniu  informuje, że w dniach od 28 października do 01 listopada 2021r. organizuje okolicznościowy kiermasz handlowy na parkingu przed cmentarzem Junikowo – od bramy głównej od strony ulicy Grunwaldzkiej do narożnika z ulicą Cmentarną, zgodnie z załącznikiem nr 1.

Zainteresowanych udziałem w kiermaszu Spółka zaprasza do złożenia wniosku o przydział miejsca handlu. Wnioski można składać osobiście  w siedzibie Spółki  w Poznaniu, ul. Górecka 104 pok. 5A, w godzinach 9:00 do 13:00. Wniosek powinien zawierać wskazanie miejsca handlowego oznaczonego na mapce. Mapka dostępna jest na stronie internetowej www.targowiska.com.pl w zakładce Jarmarki lub w siedzibie Spółki przy ulicy Góreckiej 104.

Sprzedaż miejsc kiermaszowych nastąpi w dzień złożenia wniosku w siedzibie Spółki od 13.10.2021r.

Uczestnikom kiermaszu przysługuje prawo wykupienia kilku miejsc handlu, wyłącznie na własny rachunek i we własnym imieniu. Wykupionych miejsc nie można przekazywać osobom trzecim, pod rygorem cofnięcia rezerwacji. Rezerwacja wykupionych miejsc obowiązuje do godziny 9:00 każdego dna trwania kiermaszu. Po upływie wyznaczonej godziny rezerwacji miejsca, obsługa kiermaszu może wskazać je handlującym na zasadzie dziennej doraźnej opłaty.

Warunkiem uzyskania rezerwacji miejsca handlowego na kiermaszu jest wpłacenie w kasie Spółki zadeklarowanej kwoty tytułem opłaty eksploatacyjnej i  kaucji zwrotnej  w wysokości 1000,00 zł brutto od stanowiska dla gastronomi oraz w wysokości 500,00 zł dla pozostałych stanowisk.

Kaucja będzie zwracana w terminie od 08.11.2021r. po przedstawieniu protokołu odbioru stanowiska handlowego podpisanego przez pracownika Spółki Targowiska obsługującego kiermasz. W przypadku  uszkodzeń przedmiotu dzierżawy , Wydzierżawiający zleci naprawę uszkodzeń  i ureguluje należność  za wykonaną usługę  z zabezpieczonej kaucji.

 

W przypadku gdy wartość  ewentualnych napraw :

– nie przekroczy wartości zabezpieczonej kaucji pozostała po wykorzystaniu kwota zostanie zwrócona dzierżawcy w terminie jednego dnia po dokonanym odbiorze przedmiotu uszkodzenia

– przekroczy zabezpieczoną kwotę (kaucji) Dzierżawca zobowiązuje  się do pokrycia pozostałej wartości naprawy uszkodzeń pod rygorem wystąpienia przez Wydzierżawiającego na drogę  postępowania sądowego.

W związku ze zmianą organizacji placu kiermaszowego codzienna dostawa towaru winna odbywać się w godzinach porannych do godziny 7:00, a w dniu 01 listopada 2021 r. do godziny 6:00 z zachowaniem bezpieczeństwa w ruchu i dojazdu do wyznaczonych miejsc handlu wszystkim uczestnikom kiermaszu.

 

 

CENNIK OPŁAT EKSPLOATACYJNYCH KIERMASZOWYCH (wyłącznie na cały okres kiermaszu)

1/ place duże ( o pow. 35m2) za wyjątkiem stoisk o numerach 4,5,6,7,8,63,50 

–1 400,00 zł;

2/ place duże ( o pow. 35m2 ) o numerach 4,5,6,7,8,63,50   –  1 900,00 zł

3/ place średnie ( o pow. 29 m2)                       – 1 200,00 zł;  

3/ place średnie ( o pow. 23m2)                        – 1 000,00 zł;

 4/place małe (o pow.12 m2)                              – 950,00 zł;

5/ stoiska  mała gastronomia ( o pow. od 30 m2)   –  2 300,00 zł;

6/ stoiska spożywcze w tym wyroby cukiernicze ( o pow. do 11 m2) – 1400,-zl.

UWAGA! Osoby prowadzące na kiermaszu działalność handlową na zasadzie doraźnej, bez wcześniejszego wykupienia miejsca, na wolnych w danym dniu miejscach handlowych – za każdy dzień handlu na placu o wielkości do 5 m2 uiszczają opłatę eksploatacyjną w wysokości 500,-zł, a za każdy dodatkowy, rozpoczęty metr powierzchni handlowej dzierżawca dodatkowo zapłaci 150 zł. Miejsca handlu dla handlujących doraźnie wyznacza obsługa kiermaszu.

Uwaga! Wzór umowy stanowi  integralną część warunków przystąpienia do kiermaszu.