Spółka z o.o. TARGOWISKA w Poznaniu informuje, że w dniach od 30 października do 01 listopada 2024r. organizuje okolicznościowy kiermasz handlowy na parkingu przed cmentarzem Junikowo – od bramy głównej od strony ulicy Grunwaldzkiej do narożnika z ulicą Cmentarną, zgodnie z załącznikiem nr 1.
Zainteresowanych udziałem w kiermaszu Spółka zaprasza do złożenia wniosku o przydział miejsca handlu.
Sprzedaż miejsc kiermaszowych nastąpi w dzień złożenia wniosku w siedzibie Spółki od dnia 15.10.2024r
Wnioski należy składać osobiście w siedzibie Spółki w Poznaniu, ul. Górecka 104 pok. 5A, w godzinach 9:00 – 12:00. Wniosek powinien zawierać wskazanie miejsca
handlowego oznaczonego na mapce. Mapka dostępna jest na stronie internetowej www.targowiska.com.pl w zakładce Jarmarki lub w siedzibie Spółki przy ulicy Góreckiej 104.
W dniu złożenia wniosku następuje podpisanie umowy oraz wpłata kaucji.
Uczestnikom kiermaszu przysługuje prawo wykupienia kilku miejsc handlu, wyłącznie na własny rachunek i we własnym imieniu. Wykupionych miejsc nie można przekazywać osobom trzecim, pod rygorem cofnięcia rezerwacji. Rezerwacja wykupionych miejsc obowiązuje do godziny 9:00 każdego dnia trwania kiermaszu. Po upływie wyznaczonej godziny rezerwacji miejsca, obsługa kiermaszu może wskazać je handlującym na zasadzie dziennej doraźnej opłaty.
Warunkiem uzyskania rezerwacji miejsca handlowego na kiermaszu jest wpłacenie w kasie Spółki zadeklarowanej kwoty tytułem opłaty eksploatacyjnej i kaucji zwrotnej w wysokości 1000,00 zł brutto od stanowiska dla gastronomi oraz w wysokości 500,00 zł dla pozostałych stanowisk.
Kaucja będzie zwracana w terminie od 08.11.2024r. po przedstawieniu protokołu odbioru stanowiska handlowego podpisanego przez pracownika Spółki Targowiska
obsługującego kiermasz. W przypadku uszkodzeń przedmiotu dzierżawy , Wydzierżawiający zleci naprawę uszkodzeń i ureguluje należność za wykonaną usługę z zabezpieczonej kaucji.
W przypadku gdy wartość ewentualnych napraw :
– nie przekroczy wartości zabezpieczonej kaucji pozostała po wykorzystaniu kwota zostanie zwrócona dzierżawcy w terminie jednego dnia po dokonanym odbiorze przedmiotu uszkodzenia
– przekroczy zabezpieczoną kwotę (kaucji) Dzierżawca zobowiązuje się do pokrycia pozostałej wartości naprawy uszkodzeń pod rygorem wystąpienia przez Wydzierżawiającego na drogę postępowania sądowego.
W związku ze zmianą organizacji placu kiermaszowego codzienna dostawa towaru winna odbywać się w godzinach porannych do godziny 7:00, a w dniu 01 listopada 2024 r. do godziny 6:00 z zachowaniem bezpieczeństwa w ruchu i dojazdu do wyznaczonych miejsc handlu wszystkim uczestnikom kiermaszu.
CENNIK OPŁAT EKSPLOATACYJNYCH KIERMASZOWYCH (wyłącznie na cały okres kiermaszu)
1/ place duże ( o pow. 35m2) za wyjątkiem stoisk o numerach 4,5,6,7,8,63,50 –1 710,00 zł;
2/ place duże ( o pow. 35m2) o numerach 4,5,6,7,8,63,50 – 2 285,00 zł
3/ place średnie ( o pow. 29 m2) – 1 450,00 zł;
3/ place średnie ( o pow. 23m2) – 1 250,00 zł;
4/place małe (o pow.12 m2) – 1 200,00 zł;
5/ stoiska mała gastronomia – 2 750,00 zł;
6/ stoiska spożywcze w tym wyroby cukiernicze ( o pow. do 11 m2) – 1700,00,-zł.
UWAGA! Osoby prowadzące na kiermaszu działalność handlową na zasadzie doraźnej, bez wcześniejszego wykupienia miejsca, na wolnych w danym dniu miejscach
handlowych – za każdy dzień handlu na placu o wielkości do 5 m2 uiszczają opłatę eksploatacyjną w wysokości 600,-zł, a za każdy dodatkowy, rozpoczęty metr powierzchni handlowej dzierżawca dodatkowo zapłaci 180 zł. Miejsca handlu dla handlujących doraźnie wyznacza obsługa kiermaszu.
Uwaga! Wzór umowy stanowi integralną część warunków przystąpienia do kiermaszu.